Klantenservice

KLANTENSERVICE

Service

Natuurlijk kan het voorkomen dat u toch niet helemaal tevreden bent over de geleverde producten. Mocht u klachten hebben of is er tijdens of na de levering van uw aankoop iets niet in orde; meld het ons. Wij vinden uw mening en het feit dat u tevreden bent erg belangrijk! Wij vragen u bijgaand formulier in te vullen. Onze service afdeling neemt zo snel mogelijk contact met u op.

U kunt uw klacht melden bij onze klantenservice, via het e-mailadres service@woonrijk.nl. Vermeld in uw mail alstublieft:

  • Uw ordernummer
  • Adres- en contactgegevens
  • Klachtomschrijving
  • Indien mogelijk een foto van de klacht

Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met u op.

Onze serviceafdeling is op werkdagen ook telefonisch bereikbaar van 09:00-12:30 uur en van 13:00-16:30 uur op telefoonnummer 0226-335050 (keuzeoptie 4).

Serviceformulier

    Persoonsgegevens






    Ordergegevens



    Productinformatie



    Serviceomschrijving