Klantenservice

KLANTENSERVICE

Service

Bij Woonrijk Langedijk hechten wij veel waarde aan goede service. Uw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste! Natuurlijk kan het voorkomen dat u toch niet helemaal tevreden bent over de geleverde producten. Mocht u klachten hebben of is er tijdens of na de levering van uw aankoop iets niet in orde; meld het ons. Wij horen het graag. Zo zorgen wij ervoor dat de service van Woonrijk Langedijk continu verbetert. Gebruik hiervoor het formulier en voeg foto’s toe voor een snelle afhandeling van uw klacht. Onze service afdeling neemt na het verwerken van uw gegevens contact met u op.

All in House service afgesloten?

Gaat uw melding over een product dat u met het garantieplan All in House Service heeft gekocht? Neemt u dan  voor een snelle afhandeling rechtstreeks contact op met de servicedienst van All in House Service: via het online klachtenformulier of telefoonnummer 088 – 111 0580

Let op: vanwege de vele bestellingen is het momenteel bij  de Klantenservice van Woonrijk drukker dan normaal. Het kan dus helaas iets langer duren voordat u een reactie van ons ontvangt. We streven er naar om uw klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen, met de Woonrijk service die u van ons gewend bent. Excuses voor het ongemak!

Serviceformulier

    Persoonsgegevens






    Ordergegevens



    Productinformatie



    Serviceomschrijving