Maatregelen Coronavirus

MAATREGELEN CORONAVIRUS

Welke maatregelen treft Woonrijk Langedijk tegen het coronavirus?

Wij houden u graag op de hoogte van hoe wij omgaan met de situatie in Nederland rondom het Corona (COVID-19) virus. Het is niet nodig om een afspraak te boeken voor je bezoek aan Woonrijk Langedijk. Wel gelden de volgende regels tijdens je bezoek aan de winkels:

  • Houd voldoende afstand van andere klanten en onze collega’s.
  • Corona gerelateerde klachten? Blijf thuis!
    Draag een mondkapje, vanaf 6-11-2021 is dit weer verplicht gesteld.
  • Onze medewerkers geven u geen hand en wassen en desinfecteren hun handen regelmatig;

Daarbij vragen we u ook om extra alert te zijn op persoonlijke hygiëne.

  • Als onze medewerkers minimale klachten hebben, blijven zij thuis. Wij vragen aan onze klanten om, bij minimale klachten ook gehoor te geven aan deze maatregel.
  • Daarnaast willen we u vragen om in de winkel (contactloos) met PIN te betalen. Wilt u toch contant betalen? Leg dit dan op de balie, om contact zoveel mogelijk te vermijden.

Moet ik een mondkapje dragen tijdens mijn bezoek?
Een mondkapje dragen is vanaf 6-11-2021 weer verplicht in de winkels.

Moet ik aan afspraak maken voor mijn bezoek?
Nee, dat is niet nodig. Wilt u niet wachten en voorkomen dat onze medewerkers in gesprek zijn met andere klanten? Maak dan een personal shopping afspraak en we plannen 100% van onze tijd voor u in. Deze service is gratis.

Hoe druk is het in de winkel?
Onze winkels zijn ruim opgezet zodat je ontspannen kunt shoppen. In de gangpaden is voldoende ruimte om afstand te bewaren.

Is de klantenservice bereikbaar?
Ja! Onze klantenservice staat klaar via: https://woonrijk.nl/klantenservice/

Wordt mijn bestelling geleverd?
Alle in de winkel geplaatste bestellingen worden bij je geleverd zoals je van ons gewend bent. Voor meer informatie over bezorgen en afhalen kijkt u op: https://woonrijk.nl/bezorgen-afhalen/

Wij houden nauw contact met onze leveranciers om onze levertijden te bewaken. Echter vragen wij u tijdens deze periode rekening te houden met een langere levertijd dan u van ons gewend bent. Wij behouden het recht door deze situatie uw levertijd aan te passen en brengen u daar tijdig van op de hoogte. E-mailadres voor contact: orderadministratie@woonrijk.nl.

BEZORGING
Ook tijdens bezorging houden we ons strikt aan de richtlijnen en adviezen van de overheid, waarbij persoonlijke hygiëne centraal staat. Hierdoor zal de bezorging tijdelijk iets anders verlopen, want:

  • We gebruiken desinfectiemiddelen
  • We schudden geen handen

Wat u kunt doen als klant:

  • Heeft u zelf klachten? Laat het ons s.v.p. tijdig weten, we zoeken dan samen naar een passende oplossing;
  • Geef onze bezorgers de ruimte door minimaal 1,5 meter afstand te houden;
  • Betaal waar mogelijk uitsluitend per PIN.

SERVICE EN PLANNING

  • De reeds geplande service bezoeken vinden gewoon plaats. Onze servicemonteur neemt wel eerst telefonisch contact met u op of de afspraak door kan gaan en/of gewenst is.
  • Nieuwe serviceaanvragen worden vooralsnog gewoon in behandeling genomen.
  • De bezorgers zullen u voor de bezorging bellen en vragen u gepaste afstand te houden, ook horen we graag of er ziekteverschijnselen zijn. Mocht dit wel het geval zijn dan behouden wij het recht de bezorging te verzetten.

E-mailadres voor contact: planning@woonrijk.nl. Bij vragen kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen, bij voorkeur via e-mail.

Wij doen ons uiterste best om uw order in goede orde bij u af te leveren. We moeten voor elkaar zorgen en op elkaar letten. Zo zorgen we er samen voor dat de gevolgen zo klein mogelijk blijven.

Dit document is voor het laatst bijgewerkt op 05-11-2021.